Nopți Paris

La balustrada de camera mea întâlnit sali de ospăţ care a fost Sergiu aprins, o mare parte din orele de zi şi intrarea au opere de artă de gust si unele forme semi umane, statui cu arme bine format şi.. la marginea un gol în cazul în care o navă a fost vizibil şi un pic de târziu grup închinători s-a mutat în stradă de noapte…… Alighiers numit în glas husky frumos la unele loc departe şi a anunţat că el ar ajunge la orice ora… la pasajul deschis, un om cu cap de zbârlit şi o doamnă la modă a intrat la cele mai recente tendinţe şi omul ezitat la colt şi ambele sa alăturat mai târziu… El a pocnit umerii lui cea stângă marginal răsucite decât dreptul, poate fi afectat nu numai drumul sau obiceiul sau un anumit handicap minore… Am intrat la uşa principală, şi a avut o apropiere se uita pe furiş de mulţimea pestriţă în interiorul, indivizi de toate sortimente, cea mai mare parte la plutitor de tineret în neîncetat palavrageala… o de largă circumferinta cu o cifră de masculin gigantic formei și a membrelor putin socant la meu reperele de oraş mic… omul, evident, un film rulează în scree sale mentale au izbucniri bruşte care au aparut ca un fulger pe faţa lui….. în spatele lui o doamnă tânără, din Victoria’s Secret stil intrat toate bine încrezător despre masculinitate şi adolescenţei lor… Totul a fost perfect şi articuleze într-un spectacol care a fost de gând să aibă loc, în această seară… naos a fost vizibil de la ferestre şi structuri de gri gotic pietre care echipat bine în mare panza de un artist de geniu cu sale strânse buchet de verdeturi windsor şi pădurea pare, câteva separaţii de fereastra…. O imagine a stralucit pe peretii de cobalt, o pictura de clasa de fundurile magari care ele exploratori vechi pot gasi in calatoriile lor, creaturi de fin rasa Tibetan … un miros de oţet permeabil în aer, diverse alcooluri şi fum… Aici una, tot de o bruscă dureri pentru o briza nou la avioane deschis, sub un soare cald şi familiarizat cu tatăl meu de partea mea… în orice caz, care nu a fost strada mea acest seara târziu… În această seară de accident din Paris. .. Am încredere, el mi-ar condamna în mod corect şi va supune lui în veneraţie ca am fost conştient, intenţiile sale de grand sunt suficient pentru a face sus pentru unele dintre aceste acţiuni prost. Pentru mine, prezenta lui este mai buna decat Premiul Nobel …. Am schimbat motel câteva zile în urmă, având în vedere faptul că am favorizat o camera cu vedere în oraş de viaţă şi în plus să scape de apă aspecte care a negat meu seara bai… acum sa mutat la una mai bună, ca un senior kinfolk au pus o sumă în contul văzând starea mea decăzut…..Există alţi oameni in aceasta lume ale caror sotii s-au mutat departe de ei şi există alte femei pe pământ ale căror soţii se îndepărteze de la ei… A mea nu este primul incident de acest fel de crearea. … Când Muntele Vezuviu a erupt în adriana-79, oras Herculaneum a fost spălate, dar indiferent de tragedii, o civilizaţie a crescut. În cazul în care o civilizaţie pot creste de la nimic pentru a putea I, o creatură simplu….. Au existat sunete provenind de la inn magazin de cărţi ca o eliberare de un nou autor a fost luând locul. A fost o carte romantica substanţe şi unele intrat sala cu prezentarea cărţii pe copertă o doamnă rabatabile pe om biceps… Am luat masa la west end, iar chelnerul amintesc în mod clar a făcut nu ma.. .it a fost o întâlnire vechi, unde mi-ar veni ocazional cu ea si nu ne-am stiut cum sa dansezi, că vreodată copilul aici ştiut…… ruleta a fost pe alte hol… Am primit Alighiers pe telefon că el a ajuns la Hotel, şi l-am invitat la ringul de dans. El nu demonstra paralizante, în schimb a cerut ce etaj este şi de a intra acolo fără accidente… În cele din urmă ne-am întâlnit ca doi vechi prieteni… O femeie îmbrăcată Sumar vine lângă masă, aici ea a trage înapoi la următorul tabel după o remuşcare minore…Deci unul din vechime este că sunt destul de lipsiţi de gelozie şi îşi dau seama că, în orice domeniu, există cineva superior la tine, şi că concurenţa nu este unul dintre viaţa lui cel mai bun virtuţile… În orice caz, invidie ar putea nu mi meu păcat ca am fost gata să joace Svidrigailov chiar si in stadiile incipiente, deşi partenerul meu nu a intenţionat-o acest fel… Pierderea este la fiecare usa… Sunt dotate cu cel mai mare cadou vreodată la naştere în sine şi care este viaţa. Cel mai mult pierde în mod intenţionat cel mai profunde merge. Această simplă ciudăţenie este miezul lucrurilor… La capătul mai departe, o doamnă singuratic, nu în cauză cu acţiune care a fost montarea în anticameră, s-a deschide o carte şi lectură la ea serios, totuşi, degustare vin ca băutură din recipient, server în familiaritate vizibil, poate fi un vizitator maturate… Muzica a fost din ce în ce mai grele si mai aproape… Alighiers tras înapoi ca timp sa dovedit a fi târziu, unele punct aproape de miezul nopţii în camera lui, şi m-am trezit in sala cu oameni şi umbre mai departe în inima de noapte. Noapte parizian… Oh Lear, a mea este o altă poveste, am păcătuit mai mult păcătuit împotriva….

-[From a Work that is in progress]

Leave a Reply

