Alte zile în Paris

Soția a plecat ieri. Motelul pe care l-am rămas a avut o problemă cu aprovizionarea cu apă și asta ar dura câteva ore dimineața ca să-mi termin dușul. În timp ce amigo avea obiceiul de a se ridica la ora cinci dimineața, după ora preliminară de toaletă, ar aprecia o oră de concelare. Acest lucru ar putea fi întrerupt numai dacă nu există un accident. În ciuda faptului că nu am făcut acest lucru, am avut grijă de schimbarea minimă a temperamentului, deloc ca mine, care ar putea să fie copleșit atât de repede. . Mai mult decât atât, a avut o dimensiune nepăsătoare de gânduri dubioase. Alighiers au inclus câteva călătorii private în această excursie la Paris. Deși împărtășea dificultățile mele personale la limita unui partener, era în mișcări reale ….. A fost o dimineață blush Doar ieri a venit de la statuia lui Flaubert și a discutat despre mustață. … O plimbare pe bulevardul Flaubert și galeria Flaubert la Hotel Dieu se află pe agenda sa. Da, pentru a vedea pasărea cu ochii verzi. Un calendar mult mai probabil pentru zilele de iarnă de la Paris, pentru că pot opta pentru orice alt traseu, dacă sinews sunt destul de bune. Versailles și iarnă înghețată din Paris, sorbind o băutură într-o cafenea. Alighieri mi-au dezvăluit că Normandia la aluzat. Bine pentru el. Dar aceste zile pariziene mă testează dintr-o altă perspectivă. Ca să nu pot să-mi scriu gândurile cele mai intime într-un plic și să-i sigilez conținutul timp de cincisprezece ani … Nu, asta e felul lui Flaubert, nu al meu. Alighierii ar trebui să mă ierte în această privință. Sunt inimă tulbure,nici, eu ”dorinta de a șpune eu insumi despre mine”.Iarna se afla la Paris, un moment minunat, cu dușuri mici .. Alighiers a spus că în a treia joi, noiembrie, Beaulolais Noveau, Vinul de sase saptamani, intruchiparea branzeturilor Burgandy … grapewine-sarments .. pe langa acestea, barcile gigantice au fost deschise .. Aceasta a fost natura lui de a ma calma. Am avut vin. Alighieri aveau gustări de saucisson și eu eram tartiflette, o mâncare în nefericire ….. Omul, dacă are nevoie să trăiască mai departe, trebuie să modifice totul la starea actuală, pentru că lucrurile diferite vor merge și vor dispărea, nu actualul minut …. Aceasta a fost cheia pe care am învățat-o de la mentorul meu … Alighiers s-au întors cu o nouă pereche de cizme și am fost în căutarea de mănuși calde. Trebuie să sărbătorim iarna, a spus el, deoarece trebuie să sărbătorim orice alt gând .. Luminile de Crăciun, viziunea la Versailles, zăpada care se încadrează, grădinile cu straturi strălucitoare. Trebuie să sărbătorim absența și prezența. Zăpadă pariziană, bulevarde luminate și vinuri. Soția ta nu este aici să se bucure de conținutul inimii … castane, fierte pe cărbuni la colțurile străzii .. Și o plimbare în jurul Champs-Elysees pentru a urmări copacii de blană care vă vor întinde pe mai multe bulevarde de gânduri sărăcite pentru a face loc Cele consolătoare. Mâine sau într-o altă zi el va merge pentru patinaj și chiriile mize sunt scăzute .. Dar eu nu pot merge, în loc să bea creme, o oră și o oră și să pui un gând pe deplin, în căutarea oraș twirling prin ferestre … Un ultim adio…Adio de toata absentele, astfel încât oglinda să fie clară ….

[From a Work that is in progress]

