DOWAGER îi schimbă natura și alte discuții

Conduita dowagerului în ziua precedentă ma exasperat și apoi m-am gândit să-i dau o direcție pe care o merită. Aceasta a fost mai mult în probabilitatea unui angajament sau a unei misiuni minore pentru mine. De fapt, el a pus la îndoială unele dintre valorile pe care le-am avut până acum. În noaptea aceea, am făcut o scurtă notă despre o ficțiune dinamică care mi-a făcut apel la adolescență, o poveste în Vernacular de către un scriitor popular, intitulat “O umbrelă și sora mea mică”. Dacă memoria mea nu mă înșeală, dragostea adâncă a unui copil și a sora lui mai mică, care trăiește viețile oamenilor obișnuiți. Povestea descrie etica iubirii, onoarei și învățăturilor superioare, care este semnul distinctiv al băiatului în circumstanțele sale dificile. Am făcut nota elaborată astfel încât doamna să înțeleagă că nu există o viață și o onoare susținută în bogățiile exterioare și dacă bogățiile exterioare nu reflectă cu adevărat viața interioară, viața este o farsă mare. Oricine poate înșela pe cineva prin pompă. Și sicofanii nu ratați în nici un stadiu al istoriei. Care sunt aceste semne exterioare ale frumuseții, dacă nu sunt urmate de constanță și dragoste care sunt perfecționate în uitare totală de sine – Acest spectacol se va prăbuși în orice moment și fiecare tânăr ar trebui să se gândească la o moștenire cât mai curând posibil. Când m-am întâlnit cu doamna dimineața, fratele ei a fost acolo. Majorul ma întâmpinat ușor și mi-a dat un loc. Când m-am uitat la fața Ladyi. Am văzut o scânteie evidentă de prietenie care ma făcut să vorbesc mai departe. Ea a vorbit fără echivoc și și-a cerut scuze pentru discuția de ieri. Am tăcut. Ea a spus că nu va plăti sume mari pentru școala mea, dar probabil că ar fi optimistă dacă aș fi jucat rolul de educator pentru cei doi copii adulți, un băiat și o tânără doamnă. I-am spus că mă gândesc la ofertă, deși este o mare onoare să fii gardian al unor astfel de tineri creativi. Dar astăzi am alte considerente în viața care trebuie rezolvată. Cu toate acestea, mi-a garantat să-mi aduc mintea într-o mare cantitate pe care am reușit să o trăiesc în India euforică timp de mai multe luni. Maiorul, cu timpul, a luat o țigară cubaneză din pachetul său și a fost gata să-l aprindă, dar doamna a intervenit cu un gest distinctiv că nu se aștepta să-și continue obiceiul într-o cameră cu portrete de strămoși remarcabili ai lor. Poate că unele imagini de mai sus vor apărea în curând la Muzeul Național ………. Apoi doamna sa apropiat de mine pentru că nu a existat un răspuns clar din partea mea. Veți fi în poziția de a continua să lucrați în această parte a lumii sau puteți continua cu căile itinerante care au început când a trăit tatăl meu. Și subiecte asemănătoare cu asta. I-am spus că am avut multe dificultăți în a face față problemelor de sănătate și, curând, mergeam într-un alt oraș pentru a verifica experții. Ascultă-mă, doamna mea reverendă, am spus, am venit de pe o pantă și m-am întors pe o pantă. Există volume de moralitate în comunitatea noastră, pe care maestrul le învață în mod deliberat. Mai mult decât atât, este obligat să ia în considerare orice doamnă în mod constant, fără adăpost sau ridicol de bogat, orice țară și topografie. , Îi dați înapoi fiecăruia în funcție de activitățile sale … De asemenea, aceasta este o reasigurare în sine și vă amintiți Kempis, dacă considerați Dătătorul, nici un dar nu este destul de rău. După discuția noastră, maiorul sa retras repede în camera lui, având o vezică proastă. Vaduva mi-a promis să mă adresez încă o zi în detaliu, deoarece credea că există multe probleme care aveau multiple obiective de extindere. Da, unele se concentrează pe incluziune și altele pe eliminare. Mai mult, am văzut, de asemenea, că, în entuziasmul meu inițial de a legitima, am fost, de asemenea, mixt pe câteva chestiuni. În timp ce stăteam, amurgul se întindea pe orizontul estic, iar ultimele raze ale soarelui ieșeau de la marginea grâului.
– [dintr-o lucrare în desfășurare] 

Leave a Reply

