DOWAGER îi schimbă natura și alte discuții

 

Conduita dowager-ului în ziua anterioară ma exasperat și, în continuare, mă gândeam să-i dau o direcție pe care ea o merita. Aceasta a fost mai mult în probabilitatea unui angajament sau ca o misiune minoră pentru mine. În noaptea aceea, am făcut o notă scurtă despre o ficțiune dinamică care mi-a făcut apel la adolescență, o poveste în Vernacular de un creator extraordinar, intitulat “O umbrelă și sora mea mai tânără”. Este vorba despre, dacă memoria mea nu mă înșeală, dragostea adâncă a unui puști și a sorei sale mai tinere, care trăiește în tăierea muncitorilor obișnuiți. Povestea descrie etica iubirii, onoarei, predării, care este semnul distinctiv al băiețelului în condițiile sale grele. Am făcut nota elaborativă, astfel încât doamna să înțeleagă că nu există clarificări în spatele respectului pentru bogăția și lipsa de perfecțiune din afară, care sunt înclinate să cadă în câteva minute în viață. Când m-am întâlnit cu doamna dimineața, fratele ei a fost acolo. Majorul ma salutat cu atenție și mi-a oferit un loc. Când am cercetat fața uriașului am văzut o strălucire evidentă și o apropiere apropiantă. Ea a vorbit fără echivoc și a cerut scuze pentru discuția de ieri. M-am liniștit. Ea a spus că nu va da sume enorme pentru școala mea, cu toate acestea cel mai probabil va fi optimist în cazul în care am luat funcția de educator pentru cei doi copiii ei pre-adulți, un copil și o tânără doamnă. Am înțeles că mă așteptam să mă gândesc la ofertă, totuși mi-a garantat că mi-ar aduce mintea suflată în numerar și că pot să locuiesc în India euforic pentru un timp de mișcare. Maiorul, în timp, luă o stogie cubaneză din dosarul său și spera să-l lumineze, totuși doamna a intervenit în gestul celor mai fierbinți rude, că nici nu era obligat sau sigur să se conecteze cu astfel de obiceiuri într-o încăpere care conținea fotografiile A unor indivizi fenomenali ai eredității lor. Poate că câteva lucruri de mai sus vor apărea în curând la Muzeul Național ………. În continuare, dama mi-a abordat o anchetă pentru că nu a existat un răspuns clar din partea mea. Veți fi în poziția de a continua lucrul în această bucată a universului sau puteți continua cu căile mele itinerante care au început când tatăl meu a trăit. Și subiecte asemănătoare cu asta. Aveam nevoie să-i fac vibrația că este absolut în afara unei baze importante din lucrurile care mă privesc, că eu sunt un feminin și un băiat alcoolic, un barbar obișnuit. În ciuda faptului că recunosc că nu sunt o persoană sfântă, nu este în planul meu să merg de la doamnă la doamnă pentru bucurie. Mai mult, jumătatea mea mai bună ar garanta pentru asta … chiar și femeile de mare calibru care au petrecut seri târziu numai în prezența mea, da singuri ca singura lor companie va garanta astfel de insight despre ritmurile mele interne. . S-ar putea să fiu o mincinoasă pe măsură ce fiecare dintre noi pare să fie, dar nu într-o asemenea poziție care să evocă reacțiile discutabile ale unui maestru respectuos a cărui viață privată nu este problema mea. Crede-mă, în publicul nostru general, o femeie are, ca un om, multe evenimente pentru a păcătui, în cazul în care o considerați o încălcare, unirea a două suflete amiabile sa dizolvat împreună într-un sentiment extraordinar care este înalt față de gândirea lor Și mâna mentală … Da, eu sunt de acord că sunt în mod asemănător păcătoasă și ca să-l iau pe Cordelia, nimic mai mult, nimic mai puțin … Te rog, ascultă-mă, domnișoara mea reverantă, așa cum ți-am spus, am provenit dintr-o stație de pantă, Înapoi la o stație de pante. Există volume de moralitate în comunitatea noastră, pe care seniorul le ocupă în mod deliberat. Mai mult decât atât, una nu este una minuțioasă, desigur, aceea de a considera o femeie conștientă în mod consecvent, prima lumină sau noapte de vară, persoană fără adăpost sau ridicol de bogată, neam sau evreu sau din orice țară și topografică. , Îți dai înapoi pe fiecare ca pe activitățile sale … De asemenea, asta însăși este o reasigurare și-ți amintești de Kempis, în cazul în care consideri Dătătorul, nici un dar nu este destul de rau. După discuția noastră, Majorul sa retras repede În camera lui ca el avea o vezică urâtă. Vaduva a sfătuit să se adreseze încă o zi în detaliu, deoarece ea are câteva scopuri de a se extinde, da, câteva se concentrează pe includerea sau scoaterea. Mai mult, am văzut în plus că, în entuziasmul meu inițial de a legitima, am fost De asemenea, amestecat pe câteva probleme. În timp ce stăteam, amurgul se așternea …
—– [luate dintr-o lucrare în desfășurare]

Dowager și muște

Acestea sunt discuțiile care au avut loc între Dowager și mine –
Care este așteptarea ta? Întrebă ea.
Probabil că voi începe o școală care să justifice toate straturile societății. Am spus.\
Aveți destui bani, a întrebat ea.
Nu la expoziție, am spus, ci mai degrabă sper să ajung.
De unde, a întrebat ea
Sper să o obțin de la tovarăși, am spus
Presupun că însoțitorii tăi sunt în plus într-o situație proastă ca tine, a întrebat ea
Nu chiar, am spus, unii sunt neobișnuit de bogați.
Cum ai putut să alergi peste niște indivizi deosebit de bogați ca însoțitorii tăi, întrebă ea.
În aproape o rută similară de când am alergat peste tine, am spus.
Cu toate acestea, m-am interesat mai mult de acreditarea lui Alighiers decât dumneavoastră și nu v-am considerat niciodată important, cu excepția celui alieri, “a spus ea.
Totuși, Alighiers mă consideră un individ lăudabil, am spus.
Asta este printre voi și cu el. Poate el exagerează. Cu toate acestea, nu-i susțin perspectivele în această problemă, a spus ea. Discuția noastră avea să se întâmple atunci când un muncitor a anunŃat din consola aceea că maiorul așteaptă autobuze și apă rece și impedanța individuală a doamnei. În felul acesta experiența sa terminat atunci. În momentul în care discuțiile mele cu doamna continuau, un individ din încăperea interioară și-a arătat fața, un lucrător al camerei interioare într-un turban palat de verde și albastru deschis și roșu, care sa întâmplat a fi asistentul maiorului pe durata Timpul lui de viață, vreau să spun o mare parte a anilor când a fost plecat în luptă. Era un om important. Din spatele ornamentelor din fereastră intră o felinetă cu o coadă lungă pe care am văzut-o aproape de Saga. Era evident un baraj, iar arhitectul și familia lui care împărțeau camera următoare în cămară și soția mea au rămas, mi-a dezvăluit că felina a fost un oaspete continuu pe site și nu au fost iritați de pasajul său. De două ori pe zi, va verifica locul pe care îl fac felinele în mod indiscutabil în India și Europa va face atunci când acestea sunt ravnite. În șansa de a avea pisoi, va demonstra o bună credință și o privire care îi sperie. Niciodată nu am simțit felinele ca parteneri grozavi și am avut un partener în Delhi, partenerul de viață al bărbatului țării mele care a prețuit felinele, iar felina va ieși din camera ei în orice punct în care îmi va veni tovarășul și cu mine și o vom vedea. Doamna B. cu care am lucrat, a avut apoi un cățeluș care, de asemenea, va părăsi camera dimineața în orice punct în care am avut discuții oficiale cu ea. În ciuda faptului că îmi plac pooches și metodele lor decente pentru a indica aprecierea, nu am putut imagina implicarea organizarea cu mutt și pui. Este excesiv de făcut. Nici eu n-am cunoscut pe cineva din orașul meu care avea relații strânse cu muttele. Nu, am trecut cu vederea – când m-am dus la o familie de rude într-un loc învecinat, am văzut o masă felină cu ei la masa de mic dejun. Nu am putut procesa metoda absolut nehygeinic pentru micul dejun și, printr-un mijloc sau altul, am terminat spectacolul și am mers într-un hotel decent, adiacent să mănânce hrană. Cu toate acestea, ca unluck are o metodă de urmărire a unui om într-un timp în câteva trimestre, mesele de han au fost plin de muște, mici și uriașe. De asemenea, un mic dejun minunat sa întâmplat să fie realitate la distanță ………
——–    [De la o lucrare în desfășurare]