Reuniuni noi

Desigur, acest lucru se întâmplă să fie secvența de evenimente, deși eu sunt cel puțin sigur cu privire la timp, dar sigur mai degrabă despre anotimpurile care au însoțit întâlnirile noastre. Costești. Și un salt în Saga. Dar viața este aceeași peste tot, în ciuda diferitelor noastre căutări pe care le atribuim în mod incorect cadrului interior. Acest lucru ți-am spus de multe ori, mult împotriva dorințelor tatălui meu – faptul că nu mă pot gândi la un alt mod de viață mai echitabil decât Că un nomad își petrece timpul fără să interfereze. Bine pentru el poate, dar rău pentru lumea care se așteaptă la o acțiune amabilă de la un astfel de om … Chiar dacă Alighiers a fost partenerul meu, el nu mi-a dezvăluit toate faptele despre el pe care le-ar fi rezervat pentru altă ocazie. .. Am încredere în instinctul său și în opinia că pe planetă nu există un domeniu pașnic în afara zonelor minții noastre, în cazul în care sunteți un mic maestru al impulsurilor voastre … în cazul în care greșelile noastre vor localiza un impermanent Și nu mă gândesc la închideri diferite, cu excepția că am vorbit cu un tovarăș la fațada unei clădiri familiare, când un canin a rămas în afara mijloacelor și ne privea pe amândoi, discuția noastră confortabilă dintr-o perspectivă doggică și M-am plictisit ultima oară și am văzut pooch-ul, rememorând dintr-o dată pe prietenul meu care-și iubea câinele cu drag. Vară. Și prietenul meu a zâmbit, nu la gestul caninului, ci la criza mea și gândurile mele de fericit și mizerabil scopuri pe care oamenii le aleg sau sunt destinate să fie, unele cu lumanari de aur, alții capete ghilotinate sau accidente care îi motivează pe prietenii și rudele lor să se întrețină mereu … În cele din urmă, fotografiile lor în sălile de ședințe se încleștau, nepoții lor compun versuri de instrucțiuni, iar un artist se ridică din acest inevitabil … Mare. Din nou, trebuie să mă simt remușcată de greșelile noastre din trecut, în care amândoi amândoi ne-am făcut greșit celuilalt, neștiind la înțelegerea deplină a vieții, care este o afacere divină și scurtă, și gândindu-se la acestea, puteai să îți îmbrățișezi fața în palme [Privat am plâns], pe măsură ce nu mă crezi, ai spus o dată, dar mă uit, pentru că adorația se restabilește fără nici o greșeală, amestecurile noastre sunt rectificate de univers, nu avem calificări minime pentru a ne rectifica natura fără speranță … ..Alighiers continuă cu tirada lui deasupra coșului de fum ca o extindere montană, Kokani urca în spatele .. Autumn. El a spus în cele din urmă că, în ansamblu, ar trebui să câștigăm din cauza depășirilor noastre în curând, pentru că timpul se scurge ….

 

——————-      [From a Work that is in progress]

