A Doua stradă

Cu Alighieri, prietene, m-am dus la a doua stradă care are multe bușteni și tufișuri pe ambele părți. De asemenea, restaurante cu diverse gusturi, Mughlai, italieni sau etiopieni.Men, și doamne în picioare neregulate, unele fumate indiferent de vârstă, altele doar în pași nesigure, tocmai au ieșit dintr-un depozit de vinuri. Mai mulți dintre ei au apărut mai puțin pentru a-și pune stresul în lumea în care trăiau, ci mai degrabă îngrijeau mai mult despre lumea lor interioară de delicii. Ei se concentrau mai puțin pe universul actual de substanțe. Dintr-o dată, într-un colț îndepărtat, un cuplu coborî din mașină și își mișcă mâinile din dreapta șoferului. Am fost uimit să văd omul care era îmbrăcat în blugi și o cămașă colorată de vogă, care confirmă faptul că are un loc cu cercuri artistice. Am fost foarte surprins să văd omul într-o stare de realitate în care mâna dreaptă a fost tăiată din mijloc, din cauza unui eveniment tragic sau a unui alt incident. Adăugând la acea scenă teribilă, tânăra doamnă, cel mai probabil în vârsta de 20 de ani, a reușit doar să-i scoată din picior stînga piciorul stîng și să-și folosească picioarele metalice, iar ea părea atât de relaxată în starea ei. Aceasta era strada mea de șocuri o dimineață plăcută, și când am părăsit apartamentul cu prietenul meu, nu am putut niciodată să prezic lumea ca pe niște realități mixte. Și acum văd că cuplurile se îmbrățișează din când în când în cea mai pură stare de iubire pe care am văzut-o vreodată și interesele lor au venit dintr-o stare de nevinovăție impecabilă. Tânărul a zâmbit ca un copil școală care a primit un premiu foarte prețios într-o cursă de alergare, iar omul care avea o mustață căzuți zâmbea adesea uitându-se la tânăra doamnă, cu dinții strălucind în soare. ființa lor ca și cum ar fi ieșit dintr-un cor sau să-și amintească ceva plăcut adevărat din anii anteriori. Oamenii din vecinătate păreau să nu observe cuplul, probabil că au propriile lor dureri și vise pentru a le satisface. Alighieri și cu mine am participat la mișcările lor cu curaj și simpatie în ochii mei [am neglijat să vă spun că Alighieri putea controla sentimentele sau putea să exprime două sentimente distinctive în două ochi în același timp, un talent pe care la învățat din munca sa, cu un cluster , într-un oraș indian de sud cunoscut pentru munții încântători și palmieri]. Și mai târziu mi-am observat ceasul și i-am spus prietenei mele că nu am micul dejun și că este timpul pentru asta. Acesta este drumul bucuriei, mi-a amintit Alighieri, strada pe care se adună toți iubitorii amuzanți ai lumii, iar acum este timpul. Chiar și atunci, am fost mai mult stresat pe un mic dejun decent decât alte plăceri. Așa cum am avut nevoie de putere pentru o plimbare de bază cu fiecare dintre resursele mele sănătoase și stabile decât scufundări în delicii. În ceea ce privește plăcerea, mi-aș alege pe a mea și fiecare companie a dansatorului nu era plăcută și am respins tot ce a fost pompos, indiferent cât de frumos și blithe este cadrul … Dar Alighieri a spus că sunt copilăresc în noțiunile mele despre o femeie și fiecare parte a creației plină în sine și pentru a vedea o doamnă din orice unghi, naturală sau cultivată, este de a face această lungă călătorie mai lungă.

-[From work that is in progress]

Leave a Reply

