A Doua stradă

Cu Alighiers, însoțitorul meu, m-am dus la cel de-al doilea drum care a fost cuprins de o mulțime de bramble și tufișuri, bărbați și doamne stând în jurul valorii de neregulate cu pași rapizi și în plus stabilit. Unii au apărut mai puțin pentru a-și pune stresul asupra lumii în care locuiau cu toate acestea au fost îngrijiți de universul intereselor lor interne care nu a fost, în mod izbitoare, același cu lumea pe care au văzut-o acum. Ei au avut o concentrare mai redusă sau s-au concentrat mai mult pe concentrarea promptă de a elimina ceva decât actualul univers al substanțelor amestecate. Dintr-o dată dintr-un colț plictisitor se arătă un cuplu care coborî de la mașină și își flutură mâinile sau mâinile pentru a fi exact la șofer. Am fost uimit să văd omul din Levis și cămașa de vogă care a confirmat că avea un loc cu cercuri elegante sau estetice. Am fost foarte copleșit să-l văd pe om într-o condiție a realității în care mâna dreaptă a fost tăiată din axă, deoarece A unei întâmplări sau a unei întâmplări tragice. Mai mult, adăugând la acea scenă îngrozită, tânăra doamnă, cel mai probabil la vârsta de douăzeci de ani, a fost lipsită de piciorul stâng din cele mai bune și folosea picioarele metalice și era foarte puțin îngrijorată de statul ei cu dizabilități. Cuplul se îmbrățișa din când în când unul în celălalt într-o stare de iubire cea mai pură pe care am văzut-o vreodată și interesele lor au izvorit dintr-o stare de nevinovăție imaculată. Tânăra a zâmbit ca scolarita, care a primit din greșeală un premiu într-o cursă de alergare și omul care a descoperit un mustati rânji frecvent de partea tinerei doamne în ajutor cunoscătoare și în pași cadențat ca și cum acesta ar fi honuire un cor sau recollecting ceva din În ani de ani. Nimeni din vecinătate nu părea să vadă cuplul așa cum erau deja scufundați în venirile lor, iar Alighiers și cu mine m-am uitat la mișcările lor, cu atât mai curajos și mai înșelător, cu simpatie stampilată în ochi [am neglijat să vă precizez , că Alighiers a fost atât controlul asupra sentimentelor sale că el ar putea exprima două sentimente distincte în doi ochi, o măiestrie a adaptat un loc de lucru cu o ciorchini manopera obișnuite într-un oraș din sudul Indiei, care a fost cunoscut pentru troienele sale încântătoare și palmieri ..] și mai devreme a observat ceasul său și a declarat că nu am avut micul dejun și este oportunitatea ideală pentru asta .. Acesta este drumul bucuriei, Alighiers lasă-mă kno W și în șansa de care aveți nevoie aveți posibilitatea să se arunca cu capul în ea. Chiar atunci și acolo am fost mai stresat peste un mic dejun decent decât alte plăceri. Așa cum aveam nevoie de rezistență pentru o plimbare de bază cu fiecare dintre resursele mele deschise decât o scufundare în delicii carnale. În ceea ce privește plăcere, aș alege al meu și fiecare dintre compania doamnelor nu a fost plăcută pentru mine și am detestat toate vestigiile arata pompoase, cu toate acestea frumoase si blithe rama este …. Dar Alighiers a spus că am fost copilăresc în noțiunile mele de femeie și fiecare parte a creației este întreg în sine și pentru a vedea un om din orice unghi, naturale sau cultivate este de a face această  lunga călătorie mai departe …….—

 

[From a Work that is in progress]